Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
jak-stworzyc-produkt-online-pozyskac-klientow-i-zyc-na-wlasnych-warunkach

 

Dzisiejszym światem rządzi internet. Czy tego chemy czy nie, to właśnie tam jest centrum dowodzenia. Prawie każdy ma konto na portalu społecznościowowym, a każdy kto otwiera własną firmę ma również swoją stronę z produktami, usługami i pokazuje go w świecie online. Okazuje się, że poruszanie się z sukcesem w tej wirtualnej przestrzeni nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać, dlatego dzisiaj przedstawiamy Wam osobę, która przebrnęla przez wszystkie tajniki tego świata, aby ułatwić życie innym. Ja również postanowiłam skorzystać z wiedzy Magdaleny Pawłowskiej i zdecydowałam się na lekturę jej książki oraz kurs. Chcę wkrótce przygotować dla czytelników Zmiany w Życiu kursy i dopasowane narzędzia, które będą skuteczne, łatwo dostępne i w dobrej cenie. Chcę aby każdy miał możliwość dołączanie do grupy ludzi szczęśliwych i spełnionych. Niech rok 2018 będzie rokiem transformacji jakiej nigdy nie dotknęliście. Zrobimy to razem:)

A już dzisiaj zapraszam Was na spotkanie z Magdą i jej internetoweym światem.

Anna Węgrzyn -redaktor naczelna

 

JEDNA KAMPANIA DO WOLNOŚCI - CZYLI - JAK STWORZYĆ PRODUKT ONLINE, POZYSKAĆ KLIENTÓW I ŻYĆ NA WŁASNYCH WARUNKACH.

1. Muszę zacząć cytatem wyjętym prosto z Twojej książki: „Możesz mieć wszystko to, czego pragniesz, i żyć na własnych warunkach, prowadząc biznes, który daje Ci wolność wyboru.” Odważna teza. Brzmi jak bajka, jak marzenie każdego człowieka, który decyduje się na niezależność biznesową. 

A jak jest w praktyce? Jakie cechy trzeba w sobie mieć, by taki scenariusz zrealizować w naszej polskiej rzeczywistości?

Rzeczywistość, jeśli nie nastroimy się odpowiednio potrafi być szara i ponura. Łatwiej jest wytknąć błąd niż pochwalić, narzekać niż zachwalać, zrobić nieudaną kampanię niż odnieść sukces. Pytanie, ile  jesteśmy gotowi poświęcić czasu, energii i pieniędzy, aby mieć to, o czym marzymy. 

Wierzę w prawdę przytoczonego cytatu, bo doświadczam tego w swoim życiu oraz obserwuję to u innych. Jest takie powiedzenie, które lubię sobie powtarzać: „to, na czym się skupiasz, rośnie”. Ważne więc, abyśmy koncentrowali się na tym czego chcemy i co jest możliwe dla nas. Wiele zależy od naszych wyborów i decyzji.

Nie ma znaczenia tak bardzo, czy jest to polska czy angielska rzeczywistość, jak to jaki masz zestaw opinii, poglądów i cech. Oczywiście w ich kształtowaniu pomaga środowisko (dom, szkoła, społeczeństwo, prawo), więc nie możemy wykluczyć wpływu miejsca wychowania i pracy. Jest wiele przykładów osób urodzonych w Polsce, które odniosły ogromne sukcesy, również w innych krajach, wybieram skupiać się właśnie na ich ścieżce i historii. 

Pytasz o zestaw cech, więc odpowiem wprost. Po pierwsze, taka osoba musi mieć wizję tego, co chce zrobić / kim być. Potocznie moglibyśmy powiedzieć, że potrzebne są marzenia, to one dają nam napęd do pracy. Wizję, czyli coś abstrakcyjnego trzeba ukonkretnić i rozpisać na plan działania rozmieszczony w czasie, w marketingu i innych branżach nazwalibyśmy to harmonogramem. Ktoś mógłby teraz powiedzieć „to jest proste”, „wiem to”, a ja bym odpowiedziała takiej osobie (może to jesteś Ty): „A masz swoją wizję spisaną i rozplanowaną?” Pewnie nie! Często ludzie mają w głowie tylko jakieś przymglone wyobrażenie - to właśnie odróżnia ludzi sukcesu od tych, którzy o tym sukcesie myślą. Moja książka Jedna kampania do wolności uczy strategicznego podejścia, bo wiem, jak bardzo jest to ważne. 

Po drugie, trzeba być zdeterminowanym i konsekwentnym, aby realizować swój masterplan. Czasami to zajmuje dużo czasu, a ludzie chcą osiągnąć sukces w mgnieniu oka. Wydanie książki razem z napisaniem zajęło mi rok, ile osób by się poddało w międzyczasie? A ile na samą myśl nie podjęłoby w ogóle próby? Mój mentor Grant Cardona nauczył mnie, że muszę mieć obsesję na punkcie swojego celu i ja to naprawdę czuję. Nie pójdę spać dopóki nie zrobię tego, co jest dla  mnie ważne w tym momencie. Aby mieć to, co chcesz musisz być gotowy na to pracować i się temu poświęcić. 

I po trzecie, niezbędna jest odwaga. Nic się nie wydarzy, jeżeli strach będzie silniejszy niż cel. W książce uczę strategii sprzedaży produktów online, głównie jest to skierowane do osób, które są twarzą swoich firm, więc muszą się one również liczyć z oceną publiczną, przecież nie wszystkim może się spodobać, to co prezentujesz. Odwaga, aby włączyć kamerkę, opublikować kolejny post, wystawić produkt na sprzedaż jest konieczna, musisz być pewny siebie, aby odnieść sukces, o którym piszę w książce. 

2. Twierdzisz, że kluczową kwestią do niezależności jest postawienie sobie pytania „z kim chcę pracować?” – więc o czym powinniśmy pomyśleć w pierwszej kolejności: o produkcie, który chcemy sprzedać czy o tym komu chcemy to sprzedać?

To jest pytanie z serii „co było pierwsze: jajko, czy kura” (śmiech). Oba aspekty zawarte w pytaniu są megaważne i nie będą dobrze funkcjonować oddzielnie. Kiedy pracuję z klientami zawsze zaczynamy od dokładnego określenia grupy docelowej, czyli tego, „z kim chcesz pracować?”. W tym procesie odpowiadamy między innymi na takie pytania, jak: Jakie ma cele zawodowe? Jakie problemy nie pozwalają mu zasnąć w nocy? Jakie ma ambicje? Jak wygląda jego życie wtedy, gdy odnosi sukces? Jakie ma niespełnione oczekiwania względem siebie? Itd. 

Kiedy już wiemy, czego potrzebuje nasz klient, tworzymy produkt, który dostarcza mu rozwiązanie jego problemu. W idealnym świecie chcemy, aby produkt był spójny z autorem i aby jego tworzenie sprawiało mu przyjemność. Dobrze jest odpowiedzieć na pytanie „jakie efekty chcę dostarczać moim klientom?”.  

3. Twoje dzieciństwo i młodość to najpierw pomoc w rodzinnym biznesie potem kilka bardzo różnorodnych kierunków na wielu uczelniach, by finalnie stać się panią swojego czasu, ale podświadomie już chyba od dziecka myślałaś o tym by iść swoją własną „biznesową” ścieżką?

Pamiętam, że kiedy byłam nastolatką martwiłam się, ze mam zbyt wiele różnych zainteresowań, w porównaniu do innych koleżanek i kolegów z klasy, który np. byli fenomenalni w jednym obszarze. Teraz wiem, że było to dla mnie błogosławieństwo, bo dzięki mojemu szerokiemu spojrzeniu kampanie marketingowe realizuję holistycznie - daje to świetne rezultaty. 

Na studia filozoficzne trafiłam z „przypadku”, ponieważ nie dostałam się za pierwszym razem na psychologię. Jednak nie mogło mnie spotkać nic lepszego, zakochałam się w filozofii (tu mój profesor powiedziałby, że zdanie nie jest poprawne bo w filozofii nie można się zakochać bo nie jest obiektem, jednak nie jesteśmy teraz na zajęciach z logiki więc możemy sobie na to pozwolić) i postanowiłam dokończyć te studia, wówczas jeszcze magisterskie. 

Tak, masz rację, od zawsze wiedziałam, że będę przedsiębiorcą, nie wyobrażałam sobie pracy dla kogoś na etacie, choć przecież nawet teraz pracuję dla kogoś, gdy jestem project managerem kampanii marketingowych, tu jednak to ja też ustalam warunki przy podpisywaniu umowy i zawsze są one partnerskie. Nie pracowałabym z kimś, kto nie reprezentowałby odpowiednich wartości etycznych. 

4.  Na rynku istnieje masa książek i poradników, w których autorzy obiecują czytelnikowi, że tylko krok dzieli ich od wielkiej fortuny i sukcesu biznesowego. Rzeczywistość jednak szybko weryfikuje te ogromne idee i nagle człowiek, który poświecił swój czas, umiejętności i nierzadko niemałe pieniądze zostaje z niczym pytając siebie „co dalej?”. Na czym polega zatem fenomen Twojego Autonomicznego Modelu Online, o którym piszesz?

Nie jest prawdą, że krok dzieli nas od sukcesu, jest masa kroków i ogrom pracy do wykonania. Jeśli  nie zjesz jednego ciastka czekoladowego, to nie schudniesz od razu 5 kg, ale od każdej decyzji przy codziennym ciastku zależy efekt końcowy. Tak samo jest ze stworzeniem solidnego biznesu online, czy nawet pojedynczej kampanii marketingowej - efekt zależy od tych pojedynczych kroków. 

W ramach Autonomicznego Modelu Online daję czytelnikowi system, którym ma podążać krok po kroku. Jest on przedstawiony bardzo prostym językiem, aby każdy bez względu na to czy jest osobą początkującą, czy zaawansowanym marketerem znalazł tam wskazówki dla siebie w obszarze tworzenia, promocji i sprzedaży produktów online wraz z jej automatyzacją. AMO jest to struktura (ang. framework) oparta na mechanizmach gwarantujących jej skuteczność, są to między innymi: zasada, 3 do 1, czyli 75% komunikacji oraz edukacji dającej wartość klientowi, oraz 25% sprzedaży; Spektrum Obietnicy Marketingowej, czyli zrozumienie, na jakim poziomie jest Twój klient i dostosowanie się do niego; Unikalny Mechanizm, czyli przygotowanie oferty produktu unikalnego, aby wyjść poza konkurencję i wiele innych opisanych w książce. 

Fenomen AMO polega na tym, że jest to kompleksowy i powtarzalny system, który może być z sukcesem zaimplementowany bez względu na branżę, czy poziom rozwoju firmy.

5. Jesteś niezaprzeczalnie prawdziwą kobietą sukcesu – młodą, inteligentną, piękną i ambitną. Jesteś wzorem dla wielu kobiet, które wciąż wahają się przed podjęciem decyzji o własnym biznesie. Muszę więc zapytać kto inspirował lub wciąż inspiruje do działania właśnie Magdalenę Pawłowską?

Inspirują mnie moi rodzice, którzy ciężką pracą stworzyli własne firmy. To od nich nauczyłam się, aby nie dawać za wygraną. Mam swoich mentorów, którzy są dla mnie kierunkowskazem zarówno w biznesie jak i w sposobie życia, jest to Grant Cardone, Elena Cardone, Todd Brown, Frank Kern, Stu McLaren. Jeszcze tylko z Frankiem musze przeprowadzić wywiad i będę miała komplet.

Dziś jestem na tyle otwartą osobą, że dostrzegam inspirację w wielu napotkanych osobach, nawet podczas pierwszej rozmowy. Doceniam ludzi za ich pracę i pasję. Kibicuję każdemu, kto ma wizję, plan, determinację i odwagę w dążeniu po swoje marzenia! 

6. Jakie są Twoje plany biznesowe na najbliższe lata?

Moim celem jest pomóc 100 tysiącom osób zbudować ich produkty online i solidny biznes, aby mogli realizować siebie i doświadczać więcej wolności wyboru oraz wolnego czasu! Narzędziami do tego są: książka Jedna kampania do wolności - jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach, mój 8-tygodniowy kurs online WOW Courses Formula, w którym uczę implementacji Autonomicznego Modelu Online oraz moja codzienna działalność w sieci w ramach bloga (magdalenap.com) i podcastu Marketing MasterClass.
Chcę wejść z tą edukacją i moim podejściem do szkół i mieć wpływ na rozwój nastolatków, aby już w młodym wieku pomyśleli o tym, jaki problem i komu mogą rozwiązać. 

7. Myślisz już o kolejnej książce?

To jest bardzo dobre pytanie. Z książkami jest jak z tatuażami, jak zrobisz jeden, to od razu chcesz kolejny. Tak, już w trakcie pisania pierwszej, przyszły mi pomysły na kolejne, jednak zanim ją zaproponuję będę obserwować informacje od czytelników w kontekście tej pierwszej książki. Chcę mieć pewność, ze dostarczę im dokładnie to, czego potrzebują. 

 

Źrodło: materiał prasowy Wydawnictwa Helion

Tagi

sukces zawodowy jak osiągnąć cel jak osiągnąć sukces pieniądze sukces praca

Opublikowano: 2017-11-13

Zobacz inne artykuły w kategorii Sukces i Pieniądze »

Podziel się na Facebooku

 

Przeczytaj również

nic-mi-sie-nie-chce-jak-znalezc-sile-do-pracy

Nic mi się nie chce: jak znaleźć siłę do pracy?

Problem z motywacją w pracy może dotknąć każdego. Nawet pasjonaci swojej pracy mogą odczuwać czasowe spadki energii i niechęć do podejmowania działań. Jeśli na myśl o aktywności zawodowej pojawiają się niechęć, brak sił lub niepokój, jeśli w pracy sabotujesz działania własne lub innych, wpadasz w marazm, negatywizm, bierność – przyjrzyj się swojej pracy w kontekście kluczowych dla siebie wartości.

czytaj dalej »

badz-zazdrosny-odnies-sukces

Bądź zazdrosny, odnieś sukces

Jedno z powiedzeń mówi: „Zazdrość jest najgłupszym grzechem, ponieważ nie cierpi ten, któremu się zazdrości, lecz ten, który zazdrości”. Zazdrość sprawia, że cierpimy psychicznie i fizycznie. 

czytaj dalej »

ile-razy-rzuciles-cos-bo-nie-miales-do-tego-talentu-przeczytaj-dlaczego-byles-w-bledzie

Ile razy rzuciłeś coś, bo nie miałeś do tego talentu? Przeczytaj, dlaczego byłeś w błędzie!

Przywykliśmy do myślenia, że owszem, możemy uczyć się nowych rzeczy, ale niespecjalnie mamy wpływ na to, jak bardzo jesteśmy utalentowani. Jako coach często słyszę od swoich klientów: Nie jestem specjalnie zdolny w… (tu pada wybrana dyscyplina, język obcy itp.). Już chyba tego nie zmienię…

czytaj dalej »

 


                                                                                                                   

Piszą dla nas

 

 

Zmiany w Życiu. Wszelkie prawa zastrzeżone ® 2014-2015
Publikacje zamieszczone na stronach zmiany w życiu.pl są chronione prawami autorskimi. Dalsze rozpowszechnianie tekstów i zdjęć opublikowanych w Zmiany w życiu.pl w całości lub w części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.
Photos Powered by Shutterstock.com
Wykonanie Agencja Kreatywna PONG, projekt graficzny Adrian Rudzik
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację polityki cookies.