Opierając się na doświadczeniach e-Izby oraz ekspertów od zarządzania sprzedażą internetową, e-biznesu, e-marketingu, badań rynku i trendów konsumenckich, Uczelnia Łazarskiego we współpracy z e-Izbą stworzyła nowy program studiów podyplomowych E-commerce.
Studia podyplomowe E-commerce adresowane są do kadry zarządzającej, specjalistów ds. sprzedaży, marketingu i strategii rozwoju oraz osób zainteresowanych rozwojem kompetencji w zakresie e-commerce.
Zajęcia poprowadzą uznani wykładowcy i eksperci z wieloletnim doświadczeniem w zakresie tworzenia e-biznesów i zarządzaniu obszarem e-commerce. Grono wykładowców tworzą: Marcin Bosacki z InPost, Krzysztof Jagliński z nazwa.pl, Anastasia Bondarenko z SARE, Justyna Skorupska, Przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, Wojciech Kwiatkowski, Ludwik Ryng i Kamil Mazur z TradeDoubler, Rafał Stępniewski z Rzetelny Regulamin, Katarzyna Czuchaj-Łagód z Mobile Institute, Magdalena Górak z Profeina, Zbigniew Nowicki i Karolina Lejman z Bluerank, Mateusz Kyc z Softhis, Borys Skraba z Bold Brand Commerce, Roman Baluta z ORBA i adwokat Paweł Zouner.
Tematyka zajęć będzie dotyczyła takich zagadnień, jak prawo w handlu elektronicznym, marketing w e-commerce, m-commerce, strategia biznesu eCommerce, technologia w e-commerce. W ramach rocznego programu studiów studenci zdobędą szeroką wiedzę w zakresie e-commerce oraz umiejętności niezbędne do poprowadzenia własnego sklepu internetowego. Dzięki interaktywnej formie warsztatów i ćwiczeń poznają metody i techniki skutecznego zarządzania sprzedażą i kanałami dystrybucji z uwzględnieniem internetu. Podwyższą kompetencje w zakresie efektywnego realizowania strategii e-marketingowej oraz zapoznają się z regulacjami prawnymi dotyczącymi handlu elektronicznego. Program studiów obejmie 182 godz. i będzie realizowany od października 2015 r. do czerwca 2016 r. (tryb weekendowy, zajęcia w soboty i niedziele).
– Branża e-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki, a dynamikę jej wzrostu w Polsce szacuje się na 15–20% w skali roku. Nic również nie wskazuje na to, by w kolejnych latach to tempo rozwoju miało wyhamować. Izba Gospodarki Elektronicznej dba o rozwój polskiej branży e-commerce m.in. poprzez działania edukacyjne, które są odpowiedzią na potrzebę bliskiej współpracy biznesu z sektorem edukacji – tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu w Izbie Gospodarki Elektronicznej.
Rekrutacja trwa do 30 września 2015 r. Więcej informacji na stronie http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-menedzera/studia-podyplomowe/e-commerce/
Źródło: materiały prasowe