Świat wciąż się zmienia, a my – kobiety – żyjemy w ciągłym pędzie, staramy się być wzorowymi partnerkami, żonami, matkami, gospodyniami domowymi, a gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla nas samych i na kobiece przyjemności, które sprawią, że poczujemy się silniejsze, piękniejsze? Ciągłe pranie, sprzątanie i gotowanie… Odpowiedzią na zmianę takiego trybu życia jest platforma Warszawa Kobiet. „Idea, która przyświeca Warszawie Kobiet, to przede wszystkim kreacja kobiet wyzwolonych, niezależnych i pewnych siebie, takich, które potrafią wygospodarować czas dla siebie, odpocząć po ciężkim dniu pracy i w ten sposób zadbać o swoje piękno, życie towarzyskie, a co za tym idzie – poczucie własnej wartości.” – mówi Sylwia Sadecka, założycielka platformy Warszawa Kobiet.
Zbliża się Dzień Kobiet, w związku z tym wspólnie z Factory Ursus w Warszawie postanowiliśmy przygotować specjalną niespodziankę dla Pań odwiedzających to Centrum Handlowe.
„Factory Ursus to centrum handlowe, które – wspólnie z Warszawą Kobiet – w sposób innowacyjny postanowiło zadbać o potrzeby kobiet. Zwykle jesteśmy zabiegane, zapracowane, nie myślimy o sobie, Factory Ursus otwiera się na zmianę tych przyzwyczajeń, idzie w kierunku docenienia kobiecego piękna i umiejętności zbilansowania obowiązków z przyjemnościami.”- mówi Agnieszka Krajewska, Marketing Coordinator w Factory Ursus.
W dniu 4 marca 2017 roku w Factory Ursus w Warszawie Panie będą mogły nieodpłatnie skorzystać
z atrakcji przygotowanych dla nich w wyjątkowej strefie health&beauty, za organizację której odpowiada Warszawa Kobiet. W strefie Panie będą mogły aktywnie uczestniczyć w prelekcjach o stosowanych trikach modowych, kosmetycznych, a całemu wydarzeniu będą towarzyszyć wyjątkowe konkursy i atrakcyjne nagrody. Jest to również dzień, w którym Factory Ursus planuje specjalne okazje zniżkowe.
Drogie Panie, tego dnia, oczywiście nieodpłatnie, możecie zrobić sobie wyjątkowy makijaż, manicure hybrydowy, dobrać odpowiednią stylizację, biustonosz, skonsultować się z dietetykiem, dobrać odpowiednią dla siebie dietę, jak również uczestniczyć w prelekcjach przygotowanych specjalnie dla Was.
Warszawa Kobiet wspólnie z Factory Ursus pragnie, aby 4 marca wszystkie kobiety poczuły się piękne, przede wszystkim jednak, żeby wiedziały, jak o siebie zadbać.
Drogie Panie, zadbany wygląd jest jednym z atrybutów aktywnej kobiety. Wiemy, że poszukujecie rozwiązań skutecznych i szybkich, ale pamiętajcie, że podstawą jest świadoma i właściwa troska o siebie.
Wygląd fizyczny ma niesamowite przełożenie na poczucie własnej wartości, na pozytywne postrzeganie siebie samej. Odwiedzenie Factory Ursus w dniu 4 marca i skorzystanie z szeregu konsultacji czy zabiegów jest więc okazją, aby zadbać o siebie i poczuć się wyjątkowo pięknie. Wygospodarujmy ten czas i wykorzystajmy tę okazję, pokażmy, że nam na sobie zależy. Niech 4 marca będzie ukoronowaniem naszej kobiecości.
Dziękujemy wszystkim partnerom wspierającym tą wspaniałą inicjatywę, przede wszystkim zaś specjalne podziękowania należą się Factory Ursus.
Nasze podziękowania kierujemy również do: NeoNail, LolaPoints, Artdeco, Change Lingerie, Lindt, Simple, FIT UP CLINIC, Manikultura, MAKE-UP STUDIO, Beauty Art, Dobrawa House of Hair, Lola Points Perfumerie, Artdeco, Cuda Vianki, Bee Yes, Smyk,
a także do specjalisty – dermatologa Dr. Oksany Zarewicz-Skórki oraz kosmetolog Marleny Ratajczyk z Bellderma Lekarze Specjaliści, Kasi Dobosz – fotografa oraz Adrianny Malewskiej certyfikowanej stylistki.
PATRONI MEDIALNI:
- Radio Kolor 103 FM
- Avanti
- Imperium Kobiet
- Planeta Kobiet
- Law Business Quality
- Zmiany w Życiu
O Factory:
Factory to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce. Zlokalizowane w Warszawie (Ursus, Annopol), Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie centra odwiedzane są co roku przez kilkanaście milionów klientów. Na 91 500 metrach kwadratowych powierzchni, centra Factory gromadzą ponad 250 znanych polskich i światowych marek, których wszystkie produkty przecenione są od 30 do 70 procent. Na polskim rynku centra Factory obecne są od 2002 roku. NEINVER, pod marką Factory wprowadził koncepcję centrów outletowych do Hiszpanii i Polski. Firma od lat pozostaje liderem na tych rynkach, będąc także drugim co do wielkości operatorem centrów outletowych w Europie.
Wydarzenie na Facebooku tutaj
Autor: Monika Głogowska, Dyrektor Strategiczny, Warszawa Kobiet